Per tal de detectar els punts forts del centre i els aspectes que cal millorar en referència amb l'ús de la tecnologia al centre, hem elaborat una anàlisi que determini el punt des del qual hem de partir.
Les eines utilitzades en aquesta anàlisi han estat l'eina SELFIE, SELFIE FOR TEACHERS i els objectius que ja estan programats al PdD i al PEC.
Les principals conclusions a les quals hem arribat gràcies a aquesta diagnosi i que determinaran els objectius que cal abordar en els pròxims quatre anys, han estat:
No es detecten mancances significatives en l'àmbit digital, ja que som un centre on integrem la tecnologia com a eina d'aprenentatge en la majoria de les activitats del centre.
Tenim un equip impulsor que coordina i dirigeix els aspectes tecnològics del centre, tant pel que fa a la infraestructura com en el seu ús didàctic.
Hem de potenciar l'entorn virtual Moodle per tal de millorar la individualització dels aprenentatges i augmentar les retroaccions a l'alumnat i així millorar el seu propi seguiment.
Creiem convenient usar les rúbriques digitals d'avaluació que facilitin l'autoavaluació i la coavaluació i integrar-les a Moodle.
Cal millorar els canals de comunicació entre l'escola i el seu entorn.
Els documents de gestió del centre s'han de revisar i actualitzar, així com compartir-los amb la comunitat educativa per tal de fer partícips a docents, famílies i alumnes de la vida del centre.