Menjador


El servei de menjador està gestionat i coordinat per Fundesplai.

La persona encarregada de la coordinació al centre és la Núria.

I aquestes són les seves dades de contacte:
  • Telèfon: 617 85 47 20
  • Correu electrònic: coordinaciomariaespinalt@fundesplai.org

Entrada sense títol

20 de gen. 2020, 1:55 publicada per Miguel Angel Baeta Monforte

Como ja sabeu, el servei de menjador començarà aquest pròxim dilluns dia 16 de setembre.

Us informem que ja estan obertes les inscripcions al servei de Menjador per aquest
curs 2019/20.

Per a més informació, aneu a l'apartat MENJADOR d'aquest lloc web o a l'adreça de l'AFA del nostre institut.

Inscripcions al Servei de menjador. Curs 2019-2020

13 de set. 2019, 15:27 publicada per Miguel Angel Baeta Monforte   [ actualitzat el 13 de set. 2019, 15:31 ]

Como ja sabeu, el servei de menjador començarà aquest pròxim dilluns dia 16 de setembre.
comissió de menjador de l'AFA del Maria Espinalt
Us informem que ja estan obertes les inscripcions al servei de Menjador per aquest
curs 2019/20.

Des de Fundesplai, entitat que gestionarà aquest servei, han creat i dissenyat una
APP que us permetrà inscriure i disposar d’un mitjà de comunicació àgil per
comunicar-vos amb la coordinadora del servei.

Podeu baixar-la des de Play Store (Android) o des de l'App Store (iOS). Al final d'aquesta entrada trobareu un enllaç a una petita guia pas a pas de com donar-vos d’alta a l’App i com fer la inscripció.

Trobareu més informació, instruccions per registrar-vos i ajuda a la pàgina corresponent del lloc de Fundesplai.

Cal que tingueu present que si els vostres fills / filles ja s’han inscrit amb anterioritat a
alguna activitat de Fundesplai (casals d’estiu a primària, per exemple) no caldrà que
us registreu:
  • Descarregueu l’aplicació

  • Accediu a la pantalla d’inici amb el vostre NIF i cliqueu “recuperar contrasenya”: el sistema bolcarà les dades que Fundesplai té registrades al web del vostre fill i rebreu un mail amb un enllaç per reiniciar la contrasenya, i canviar-la si voleu.
Si teniu dubtes o problemes a l’hora de registrar-vos o connectar amb l’app, contacteu
amb el servei d’atenció als usuaris:
  • Tel. 93 479 62 95

  • Mail: app@fundesplai.org
Tanmateix, si no us en sortiu amb l’APP, la Núria, coordinadora del menjador, us
donarà encantada un cop de mà en horari lectiu a partir del dia 12 de setembre.

Salutacions,

L'equip de Fundesplai / Comissió de menjador AFAME

Sobre el menjador

9 de set. 2018, 2:14 publicada per Miguel Angel Baeta Monforte   [ actualitzat el 2 de febr. 2019, 1:27 ]


El servei de menjador començarà el dijous dia 13 de setembre.

Enguany com a principal novetat és que el menú per als usuaris de l'institut és DIFERENT al dels nens i nenes de l'escola.

Per poder començar a fer servir el servei des del dia 13 tota la documentació haurà d'haver estat lliurada abans del mateix dia 13 a les 9.00. Aquesta documentació la teniu adjunta a aquesta entrada i estarà disponible en consergeria on s'haurà de lliurar.

El servei comença a les 15.00 i acaba a les 16.30, moment en el qual l'alumnat marxarà del centre.

Hi haurà una reunió del menjador per informar a les famílies el dijous 20 de setembre a les 17.00 h al mateix menjador.

Ajuts de menjador escolar: Llistat d’admeses i denegades

18 de set. 2017, 10:39 publicada per Miguel Angel Baeta Monforte   [ actualitzat el 6 de nov. 2017, 17:28 ]

Ja s'ha publicat la llista de les persones a les quals la seva sol·licitud del període de juny ha estat admesa (o denegada). Podeu consultar-la al nostre institut.

Si no estiguéssiu d'acord, podeu formular al·legacions contra aquesta proposta de concessió o denegació de l'ajut fins al 19 de setembre en el mateix institut.

Trobareu el formulari d'al·legacions a la pàgina del Consorci d'Educació de Barcelona (PDF)

Novetats sobre el menjador

6 de set. 2017, 16:47 publicada per Miguel Angel Baeta Monforte   [ actualitzat el 11 de set. 2017, 13:38 ]

Com segurament ja sabeu, al final no s'ha arribat a un acord per a la renovació del servei de menjador amb l'empresa que ens l'havia ofert el curs passat.

Davant d'aquesta situació, s'ha buscat la contractació d'un servei amb el qual totes les persones de la comunitat educativa d'institut i l'escola ens poguéssim sentir satisfetes perquè respongués millor als nostres principis pedagògics.

I definitivament podem dir que tenim la sensació que aquest objectiu s'ha aconseguit i ens sentim molt il·lusionats per aquest nou servei de menjador que començarà a funcionar a partir del dijous dia 14 de setembre.

Per què aquest dia? Per una simple qüestió de coordinació i terminis: dimarts, en la sessió d'inici de curs, entre altres circulars, els hi donarem als vostres fills i filles els fulls d'autorització, fitxa sanitària i domiciliació bancària. Aquell alumnat que els porti signats dimecres, podrà quedar-se a dinar dijous... Però només si porta aquests fulls d'autorització signats els dimecres!

En adjunt, al final d'aquesta entrada, us deixem aquests documents així com més informació i la normativa d'ús del servei.

D'altra banda, us informem que el dia 28 de setembre a les 18.00 hores es farà una reunió-tast de presentació, informació i la resolució de tots els dubtes que pugueu tenir pel que fa a aquest nou servei.

Recordatori: Terminis del segon període de la convocatòria d'ajuts individuals de menjador

6 de set. 2017, 7:54 publicada per Miguel Angel Baeta Monforte   [ actualitzat el 11 de set. 2017, 13:38 ]

Us recordem que entre els dies 4 i 15 de setembre, ambdós inclosos, s'ha obert els terminis del segon període per a presentació de sol·licituds pels ajuts individuals de menjador per a aquest nou curs.

Aquestes sol·licituds es poden lliurar a la secretaria del nostre centre.

Per a més informació podeu entrar a la pàgina del Consorci d'Educació de Barcelona.

Ajuts de menjador

23 de juny 2017, 0:06 publicada per Miguel Angel Baeta Monforte   [ actualitzat el 11 de set. 2017, 13:37 ]

El curs vinent, com ja sabeu, no hi haurà tardes, però sí servei de menjador a l'institut i per això us recordem que fa uns dies es va publicar al DOGC la resolució on s'aproven les bases per a l'atorgament dels ajuts individuals de menjador per al curs vinent.
Beques menjador
A la pàgina Ajuts de menjador escolar del Consorci d'Educació de Barcelona trobareu tota la informació necessària i, en particular, un full informatiu i el formulari de sol·licitud. Formulari que podreu lliurar-nos omplert quan feu la matrícula del vostre fill o filla i nosaltres el tramitarem.
Les sol·licituds es podran presentar en dos períodes, ara al juny el primer i al setembre el segon. Els terminis per presentar aquesta sol·licitud són:
Primer període
Presentació de sol·licituds:  del 12 al 23 de juny de 2017, ambdós inclosos.
Segon període
Presentació de sol·licituds:  del 4 al 15 de setembre de 2017, ambdós inclosos.

Resolució definitiva dels ajuts de menjador escolar

20 d’oct. 2016, 8:32 publicada per Miguel Angel Baeta Monforte   [ actualitzat el 2 de febr. 2019, 1:28 ]

A l'entrada de l'institut hem penjat la resolució definitiva dels ajuts de menjador escolar que han estat concedits per aquest curs. 

Si teniu algun dubte, podeu passar per la secretaria del centre en el seu horari d'atenció.

Publicació de la llista d'admeses i denegades (període juny) dels ajuts de menjador

14 de set. 2016, 18:24 publicada per Miguel Angel Baeta Monforte   [ actualitzat el 2 de febr. 2019, 1:29 ]

Des d'avui estarà penjada a l'entrada dels mòduls del nostre institut la llista amb les peticions admeses i les denegades d'ajuts de menjador per al curs 2016-2017.
Publicada la llista d'admeses i excloses.
Contra aquesta proposta de concessió/denegació, les persones interessades poden formular al·legacions fins al 19 de setembre a la secretaria del centre.

Inscripció al menjador

12 de set. 2016, 18:33 publicada per Miguel Angel Baeta Monforte   [ actualitzat el 20 de gen. 2020, 1:49 ]

Sembla que ja és definitiu: dilluns 19 de setembre començarà el servei de menjador al nostre institut.
Inscripció al servei de menjador.
Qui vulgui inscriure al seu fill o filla, ha d'emplenar el full d'inscripció (dimarts us el portaran quan tornin a casa). Per a què les coses vagin bé, l'hauríeu de lliurar signat a l'institut dimecres.
La coordinadora del menjador és la Carla Rodríguez. Per a qualsevol comunicat sobre l'assistència d'alumnes o altres incidències durant l'estona de migdia, podeu dirigir-vos a la coordinadora del servei, la Carla Rodríguez:
  • Telèfon: 691851753
  • Correu electrònic: escolanovamenjador@gmail.com
La Carla també podrà atendre presencialment els vostres dubtes de 9.00 a 9.30 hores.

És molt important que qualsevol aspecte relacionat amb les absències, nois i noies que facin un ús esporàdic del servei de menjador, al·lèrgies o intoleràncies i astringents o dietes sigui comunicat ABANS de les 9.00 hores del mateix dia per tal de facilitar el tràmit de la comanda dels àpats que es preparen diàriament.

Tanmateix el servei de menjador prega a les famílies que els hi feu arribar el certificat mèdic per als menús específics d'al·lèrgies o intoleràncies i la recepta mèdica i autorització signada sempre que s'hagi d'administrar alguna medicació.

1-10 of 11